Board logo

标题: Lujiazui Sunset landscape view [打印本页]

作者: samtastic    时间: 2009-9-2 17:39     标题: Lujiazui Sunset landscape view

Just finished a long meeting, it was super cloudy and nice color combination down there. Couldn't control myself, crab D80 and shoots. Have fun everyone!

图片附件: DSC_0003.jpg (2009-9-2 17:39, 271.71 KB) / 下载次数 18
http://www.yylive.net/attachment.php?aid=126197&k=de40901b7a1cdfc5cf3f6466bf6e5a2b&t=1782280299&sid=rc1W6Q



图片附件: DSC_0007.jpg (2009-9-2 17:39, 309.06 KB) / 下载次数 15
http://www.yylive.net/attachment.php?aid=126198&k=0f0a2fc4b86ccbe4a7e61d7cd37024d3&t=1782280299&sid=rc1W6Q



图片附件: DSC_0010.jpg (2009-9-2 17:39, 287.17 KB) / 下载次数 12
http://www.yylive.net/attachment.php?aid=126199&k=74d2ff15cd577f0ceff6d3d5bec3e975&t=1782280299&sid=rc1W6Q


作者: xiaofeim    时间: 2009-9-2 18:28

隔着玻璃拍的吧
作者: 阿永    时间: 2009-9-2 20:33

很久不见小三
作者: lenell    时间: 2009-9-2 20:41

是从诺夫特望出去?视野不错啊。
作者: samtastic    时间: 2009-9-3 09:26

是呀,好久不见咯,很想大家。。。
很久不见小三
阿永 发表于 2009-9-2 20:33

作者: samtastic    时间: 2009-9-3 09:26

是不错,可是是陆家嘴的背面哦。。。再说了镜头长哈哈
是从诺夫特望出去?视野不错啊。
lenell 发表于 2009-9-2 20:41

作者: samtastic    时间: 2009-9-3 09:27

没有偏正镜。。。。
隔着玻璃拍的吧
xiaofeim 发表于 2009-9-2 18:28





欢迎光临 幽游生活 (http://www.yylive.net/) Powered by Discuz! 7.2